Zakładanie sklepu
Użytkownicy mają możliwość otwarcia własnego sklepu na platformie, niezależnie od tego, czy są osobą prywatną, czy firmą. Proces rejestracji, weryfikacji i zarządzania płatnościami odbywa się za pośrednictwem Stripe, co umożliwia sprzedaż produktów i pełne zarządzanie własną ofertą.
W ramach jednego NIPu można prowadzić tylko jeden sklep.
Szczegóły dotyczące aktywacji konta sprzedawcy znajdziesz w Regulaminie § 4.
Regulamin § 4 Aktywacja Konta Sprzedającego
1. Użytkownik, który chce uzyskać dostęp do wszystkich usług i funkcjonalności świadczonych przez Spółkę na Platformie, musi dokonać pełnej rejestracji (rejestracji pełnej) poprzez proces zakładania Konta Sprzedawcy „Zostań Sprzedawcą” na Platformie. Konto Sprzedawcy umożliwia Użytkownikom, którzy posiadają już Konto Kupującego, rozszerzenie swojej działalności na sprzedaż Towarów.
2. Aktywacja Konta Sprzedającego wymaga posiadania konta w serwisie Operatora Usług Płatniczych aby móc odbierać zapłaty za sprzedany Towar. Aby dokonać rejestracji konta w serwisie Operatora Usług Płatniczych Użytkownik musi po zalogowaniu się na swoje Konto po wybraniu sekcji „Ustawienia Profilu” lub „Moje Konto” wejść w zakładkę „Zostań Sprzedawcą” oraz wypełnić formularz, który zawiera dane potrzebne do automatycznego założenia konta w serwisie Operatora Usług Płatniczych. Po przesłaniu formularza następuje przekierowanie do serwisu Operatora Usług Płatniczych gdzie należy dokończyć proces rejestracji Konta. Może to wymagać podania dodatkowych informacji i przejścia przez etapy weryfikacyjne zgodne z wymogami Operatora Usług Płatniczych a także wyrazić zgodę na warunki Operatora Usług Płatniczych i zaakceptować jego politykę prywatności (łącze do nich znajduje się w formularzu otwarcia Subkonta Rozliczeniowego).
3. Dokonując rejestracji konta w serwisie Operatora Usług Płatniczych Sprzedający tworzy Subkonto Rozliczeniowe w formie elektronicznego portfela dostępnego na Platformie. Subkonto Rozliczeniowe może być używane do zakupu opcjonalnych usług oferowanych przez Platformę i zapłaty prowizji, zapłaty za przesyłkę, odbierania i przechowywania środków pochodzących z umów sprzedaży na Platformie, przelania środków z Subkonta Rozliczeniowego na osobiste konto bankowe Sprzedającego. Wypłaty na rachunek bankowy Sprzedającego będą realizowane za pośrednictwem funkcji dostępnych w panelu Konta, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Skontaktuj się z nami