O Marketplace

Najczęściej zadawane pytania:

Czym jest Taniey.pl?

Taniey to platforma sprzedażowa, w której gwarantujemy Ci pewność i satysfakcję podczas zakupów online. Nasza misja to dostarczanie nie tylko najwyższej jakości produktów w najniższej cenie, ale również zapewnienie Ci bezpiecznych zakupów online.

Jak zarejestrować się na Taniey.pl?

Aby zarejestrować się na stronie taniey.pl, należy wybrać opcję „Zarejestruj się”. Następnie należy wypełnić wymagane dane i wybrać przycisk „Załóż konto”. W następnym kroku wyświetlona zostanie informacja o konieczności potwierdzenia adresu mailowego. Aby potwierdzić adres mailowy, należy wejść w wiadomość, która została wysłana na podany adres e-mail. Kliknięcie „Aktywuj adres e-mail” aktywuje konto oraz umożliwi korzystanie z platformy taniey.pl jako użytkownik zarejestrowany.

Dlaczego muszę mieć 13 lat by zarejestrować konto?

Zgodnie z obowiązującym prawem osoby, które ukończyły 13 rok życia (a nie przekroczyły 18 lat) nabywają ograniczoną zdolność do czynności prawnych. Dlatego też wyłącznie za zgodą rodziców lub opiekunów prawnych mogą one zarejestrować konto na Taniey.

Co to jest konto Junior?

Konta Junior – użytkownicy w wieku od 13 do 17 lat mogą zakładać konta Junior. Konta te mają pewne ograniczenia związane z korzystaniem z platformy. Po osiągnięciu wieku 18 lat, konto Junior automatycznie przechodzi w standardowe konto bez ograniczeń, co umożliwia pełne korzystanie z wszystkich funkcji platformy.

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, należy wejść na stronę produktu, skonfigurować produkt (np. wersję kolorystyczną, ilość), następnie kliknąć „Dodaj do koszyka”. Funkcja „Dodaj do koszyka” umożliwia umieszczenie produktu w wirtualnym koszyku, którym można zarządzać (np. dodawać i usuwać przedmioty). Prawidłowe dodanie produktu do koszyka jest sygnalizowane poprzez informację “Produkt w koszyku”. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych informacji odblokowany zostaje przycisk „Kupuję i płacę”, którego wciśnięcie finalizuje proces zakupowy.

Czy mogę złożyć zamówienie jako gość?

Złożenie zamówienia jako Gość nie jest możliwe. Aby złożyć zamówienie należy się zarejestrować na platformie taniey.pl. Przywilej ten pomaga w śledzeniu i realizacji złożonych zamówień oraz pomaga w sytuacjach zwrot, reklamacji czy dodatkowych pytań dot. produktu.

Jak mogę uzyskać szczegółowe informacje o zamówieniu?

Szczegółowych informacji dotyczących realizacji zamówienia udzieli Sprzedawca, u którego zamówienie zostało złożone. Kontakt do Sprzedawcy znajduje na Twoim koncie klienta w zakładce “Kupuję” -> “Zamówienia” -> “Szczegóły zamówienia” oraz na karcie produktu w sekcji „Kontakt ze sprzedawcą”.

Czy mogę domówić produkty do już złożonego zamówienia?

Nie. Należy złożyć kolejne zamówienie. 

Co się stanie gdy nie odbiorę zamówienia?

Zamówienie, które nie zostanie odebrane, wróci bezpośrednio do Sprzedawcy. W tej sytuacji należy skontaktować się ze Sprzedawcą. Kontakt do Sprzedawcy znajdziesz  na swoim koncie w zakładce “Kupuję” -> “Zamówienia” -> “Szczegóły zamówienia” oraz na karcie produktu w sekcji „Kontakt ze sprzedawcą”.

Jak odszukać interesujący mnie produkt?

Skorzystaj z wyszukiwarki na stronie Taniey.pl, dokładnie tak jak korzystasz z przeglądarki internetowej. Nawet jeśli nie znasz dokładnej nazwy produktu, nasza wyszukiwarka powinna Ci pomóc ii wyświetlić wszystkie produkty pasujące do zastosowanych przez Ciebie słów. Drugą możliwością jest skorzystanie z istniejącego drzewa kategorii: „Dom i Ogród”, „Dziecko”, „Elektronika”, „Firma i usługi”, „Kolekcje i Sztuka”, „Kultura i Rozrywka”, „Moda”, „Motoryzacja”, „Sport i Turystyka”, „Supermarket”, „Uroda”, Zdrowie”. W przejściu odpowiedniej ścieżki pomogą Ci podkategorie oraz filtry.

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Jeśli produkt wyświetla się na karcie produktu, oznacza to, że jest dostępny. Jeśli chcesz uzyskać dodatkowe informacje na jego temat, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu ze Sprzedawcą. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie wybranego produktu jako “Kontakt ze sprzedawcą”.

Gdzie mogę dodać opinie o produkcie?

Wystawienie opinii o produkcie jest dostępne po otrzymaniu zamówienia. Aby dodać opinię, należy wejść na swoje konto, wybrać zakładkę “Kupuję” potem “Oceny produktów”.

Gdzie mogę dodać opinie o zamówieniu/transakcji?

Wystawienie opinii o transakcji jest dostępne po otrzymaniu zamówienia. Aby dodać opinię, należy wejść na swoje konto, wybrać zakładkę “Kupuję” potem “Oceny zamówień”

Co oznacza blok produktowy “Okazje dnia”?

OKAZJE dotyczą wybranych i promowanych ofert, których cena jest wyraźnie niższa od ceny standardowej, zarówno w ramach Taniey.pl, jak i innych kanałów sprzedaży.

Jak dokonać zmiany adresu mailowego?

Zmiana adresu e-mail jest możliwa z poziomu konta. Aby zmienić adres e-mail, należy wybrać “Ustawienia konta”, a następnie “Zmień adres email”. Pojawi się ekran z prośbą o wprowadzenie nowego adresu email. Na wpisany nowy adres email zostanie wysłana wiadomość z kodem weryfikacyjnym. Należy go wpisać we wskazanym polu. 

Jak dokonać zmiany telefonu?

Zmiana numeru telefonu jest możliwa z poziomu konta. Aby zmienić numer telefonu, należy wybrać “Ustawienia konta”, a następnie “Zmień numer telefonu”. Pojawi się ekran z prośbą o wprowadzenie nowego numeru teleofnu. Na wpisany nowy numer telfonu zostanie wysłana wiadomość z kodem weryfikacyjnym. Należy go wpisać we wskazanym polu.

Jakie są dostępne metody dostawy na Taniey.pl?

Na Taniey.pl to Sprzedawca dobiera dostępne metody wysyłki według własnych preferencji. Wśród dostępnych metod znajdują takie opcji jak Paczkomaty InPost, Kurier InPost, DPD, DHL, Orlen Paczka, czy Poczta Polska, co umożliwia sprzedającemu dostosowanie oferty wysyłkowej do preferencji klientów.

Gdzie znajdę informację o czasie dostawy produktu?

Orientacyjny czas wysyłki towaru znajdują się na stronie produktu. 

Co zrobić gdy przesyłka nie dotarła w terminie?

W razie znacznego opóźnienia przesyłki należy skontaktować się ze sprzedawcą. W tym celu na stronie Taniey.pl należy wejść w zakładkę “Zamówienia”, wybrać dane zamówienie i kliknąć “Zadaj pytanie”. Następnie napisz wiadomość do sprzedającego.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Wszystkie dostępne sposoby płatności, znajdują się w sekcji „Metody wysyłki”, na stronie produktu. Aby opłacić zamówienie należy po dodaniu produktu do koszyka, wybrać metodę płatności i kliknąć w przycisk “Zamawiam i płacę”. 

 

Jak przekazać Sprzedawcy informację dotyczącą dostawy?

Składając zamówienie, możesz skorzystać z pola „Wiadomość do sprzedającego”, za pomocą którego przekażesz Sprzedawcy niezbędne informacje. Pamiętaj, by zawsze podczas składania zamówienia sprawdzić poprawność adresu dostawy lub punktu odbioru!

Jakie formy płatności są dostępne?

Opcje płatności – platforma oferuje różne metody płatności, w tym płatności online, płatności za pobraniem oraz, w przyszłości, możliwość zakupu na raty. Dzięki temu kupujący mogą wybierać najbardziej dogodne dla siebie formy płatności. Korzystamy z płatności BLIK, Przelewy24, PayPal, a także można podpiąć swoją kartę. 

 

Czy jest możliwość złożenia zamówienia z opcją “płatność za pobraniem”?

Każdy Sprzedający, który wystawia swoje produkty na naszej platformie sam ustala formy płatności, które chce udostępniać. „Płatność za pobraniem” znajduje się zawsze powyżej wszystkich pozostałych płatności. Jeżeli nie wyświetla się na etapie składania zamówienia, oznacza to, że dany Sprzedawca nie umożliwia takiej metody płatności.

 

Środki zostały pobrane, a zamówienie jest anulowane, co zrobić w takim wypadku?

Informacja o anulowaniu zamówienia jest wysyłana na wskazany adres e-mail. Status zamówienia dostępny jest w panelu Taniey, w zakładce „Zamówienia”. Zamówienie nieopłacone, nie będzie realizowane przez Sprzedawcę i zostanie usunięte z systemu w określonym terminie. Najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą w celu ustalenia szczegółow zamówienia poprzez zakładkę “Zadaj pytanie”.

 

Jak anulować zamówienie?

Możesz samodzielnie anulować zamówienie. Zaloguj się na swoje konto i wybierz zamówienie które chce anulować. Na dole znajduje się przycisk “Anuluj zamówienie”. 

Jak dokonać zwrotu zamówienia?

Czas na zwrot wynosi 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Dzięki automatycznemu systemowi śledzenia możemy monitorować każdy etap procesu.

Zaloguj się na swoje konto Taniey.pl i wypełnij formularz, klikając „Zwrot” przy odpowiednim zamówieniu.

Przesyłki zwrotne mogą być opłacone przez sprzedającego lub kupującego. Wybierz właściwą formę zwrotu. 

Masz również opcję wystąpienia o darmowy zwrot (jeśli sprzedawca to umożliwi). W takim przypadku koszt przesyłki zwrotnej może pokryć sprzedający, co pozwoli uniknąć dodatkowych opłat.

Aby rozpocząć proces zwrotu, podaj wymiary oraz wagę paczki i złóż wniosek o darmowy zwrot. Sprzedający musi zaakceptować i opłacić Twój wniosek. Po zatwierdzeniu otrzymasz etykietę zwrotną, którą należy wydrukować i przykleić na paczkę. Upewnij się, że paczka jest odpowiednio zabezpieczona i oznakowana etykietą zwrotną. Następnie nadaj przesyłkę do sprzedającego.

Jak dokonać reklamacji produktu?

Aby dokonać reklamacji produkty wykonaj poniższe kroki.

Zaloguj się na Taniey i wypełnij formularz, klikając „Zwróć zakup” przy odpowiednim zamówieniu.

Wybierz właściwy powód reklamacji i, jeśli uznasz to za stosowne, zaznacz opcję „Dopuszczam naprawę lub wymianę”.

Przesyłki zwrotne mogą być pokrywane przez sprzedającego lub kupującego. Możesz również zaznaczyć opcję „Wystąp o darmowy zwrot” (jeśli sprzedawca udostępnił tę opcję). W takim przypadku koszt przesyłki zwrotnej może być pokryty przez sprzedającego, co oznacza brak dodatkowych opłat po Twojej stronie.

Aby rozpocząć proces zwrotu, podaj wymiary i wagę paczki oraz złóż wniosek o darmowy zwrot. Sprzedający musi zaakceptować i opłacić Twój wniosek. Po zatwierdzeniu otrzymasz etykietę zwrotną, którą należy wydrukować i przykleić na paczkę. Upewnij się, że paczka jest dobrze zabezpieczona i oznakowana etykietą zwrotną. Następnie nadaj przesyłkę do sprzedającego. 

Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę?

Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie reklamacji, licząc od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna. Sprzedawca nie może po jego upływie odmówić spełnienia żądania konsumenta.

W jakim czasie otrzymam zwrot środków?

Sprzedawca ma 14 dni na zwrot środków na konto od chwili otrzymania produktu.

Czy mogę zwrócić część mojego zamówienia?

Tak, zwroty częściowe są możliwe. Możesz oddać pojedyńcze produkty, bez konieczności zwracania całego zamówienia. Zaznacz które produkty chcesz zwrócić podczas dokonywania zwrotu.

Kliknij i rozwiń więcej

Strefa dla
kupujących

Przejdź do strefy

Strefa dla
sprzedawców

Przejdź do strefy