Pomoc

  • Obsługa klienta (BOK) – dedykowane Biuro Obsługi Klienta dla sprzedawców, które zapewnia wsparcie w rozwiązywaniu problemów związanych z działalnością na platformie.
  • Formularz kontaktowy – prosty i szybki formularz kontaktowy dostępny online, pozwalający sprzedawcom na zgłaszanie problemów, pytań lub prośby o pomoc bezpośrednio do zespołu wsparcia.
  • Wsparcie telefoniczne – możliwość kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pomocą dedykowanej infolinii, umożliwiającej szybkie rozwiązanie pilnych spraw lub problemów technicznych.
  • Czat na żywo – opcja natychmiastowej komunikacji z konsultantem za pomocą czatu, co zapewnia szybkie i wygodne wsparcie w czasie rzeczywistym.
  • Baza wiedzy i FAQ – dostęp do bazy artykułów i najczęściej zadawanych pytań, które pomagają sprzedawcom samodzielnie rozwiązywać popularne problemy i korzystać z platformy.