Zwrot

Czas na zwrot wynosi minimum 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Dzięki automatycznemu systemowi śledzenia możemy monitorować każdy etap dostarczenia. Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz w Regulaminie § 27.

Regulamin § 27 Zwrot środków Kupującemu

1. Jeśli Kupujący odstępuje od umowy, a Towar nie został jeszcze wysłany przez Sprzedającego, Sprzedający może zlecić Operatorowi Usług Płatniczych wypłatę środków zaewidencjonowanych w Subkoncie Rozliczeniowym prowadzonym dla Sprzedającego w celu dokonania zwrotu kwot wpłaconych przez Kupujących za zakupiony Towar.

2. W przypadku, gdy Kupujący odstępuje od umowy zgodnie z § 26 ust. 20 ppkt b lub c, Sprzedający może zlecić Operatorowi Usług Płatniczych wstrzymanie wypłaty środków zaewidencjonowanych na Subkoncie Rozliczeniowym prowadzonym dla Sprzedającego, aby dokonać zwrotu środków wpłaconych przez Kupujących za zakupiony Towar. Sprzedający może również składać dyspozycje dotyczące tych zwrotów. 

Proces zwrotu:

    1. Zaloguj się na swoje konto w Taniey.pl i wypełnij formularz, klikając „Zwrot” przy odpowiednim zamówieniu.
    2. Przesyłki zwrotne mogą być opłacone przez sprzedającego lub kupującego. Wybierz właściwą formę zwrotu. 
    3. Masz również opcję wystąpienia o darmowy zwrot (jeśli sprzedawca to umożliwi). W takim przypadku koszt przesyłki zwrotnej może pokryć sprzedający, co pozwoli uniknąć dodatkowych opłat.

    Aby rozpocząć proces zwrotu, podaj wymiary oraz wagę paczki i złóż wniosek o darmowy zwrot. Sprzedający musi zaakceptować i opłacić Twój wniosek. Po zatwierdzeniu otrzymasz etykietę zwrotną, którą należy wydrukować i przykleić na paczkę. Upewnij się, że paczka jest odpowiednio zabezpieczona i oznakowana etykietą zwrotną. Następnie nadaj przesyłkę do sprzedającego.