



Zawieszone konto
Regulamin § 10 Prawo odstąpienia od umowy o świadczenie przez Spółkę usług w ramach Platformy, na warunkach określonych w Regulaminie
1. Użytkownik ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie przez Spółkę usług w ramach Platformy, na warunkach określonych w Regulaminie bez podawania przyczyn w terminie 14 dni od jej zawarcia (od rejestracji Konta). Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Użytkownikowi w wypadkach rozpoczęcia świadczenia usług, za zgodą Użytkownika, przed upływem tego terminu.
2. W przypadku złożenia przez Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu od umowy o świadczenie przez Spółkę usług w ramach Platformy: a) jeśli Użytkownik wystawił Ofertę na Platformie Oferta zostaje usunięta przez Platformę, Platforma dokonuje zawieszenia Konta i usunięcia Konta. b) jeśli Użytkownik wziął udział w licytacji. – oferta Użytkownika złożona podczas licytacji zostaje usunięta przez Platformę, Platforma dokonuje zawieszenia Konta i usunięcia Konta. c) Użytkownik nie może skorzystać z opcji Kup teraz.
3. W okresie od momentu złożenia przez Sprzedającego oświadczenia o rozwiązaniu umowy do jej ostatecznego rozwiązania, Sprzedający bierze udział w czynnościach związanych z zawarciem już rozpoczętych umów sprzedaży Towaru, a także ma dostęp do Konta oraz funkcji i usług umożliwiających realizację zawartych umów sprzedaży. Jednocześnie Sprzedający nie może wystawiać nowych Ofert ani zawierać kolejnych umów sprzedaży Towarów.
4. Aby odstąpić od umowy o świadczenie przez Spółkę usług w ramach Platformy należy według wyboru Użytkownika:
a) poinformować Spółkę o swojej decyzji składając wniosek dostępny w zakładce „Zamknij konto” w Ustawieniach Konta lub
b) uzupełnić i przesłać Spółce oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które zamieszczone jest poniżej WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Taniey sp. z o.o. ul. Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa Ja ………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie usług w ramach Platformy Taniey Data zawarcia umowy to ………………………………………., Imię i nazwisko…………………………………………………………. Login Taniey……………………………………………………………
Regulamin § 36 Weryfikacja przestrzegania Regulaminu
1. Spółka ma możliwość przeprowadzania weryfikacji, aby sprawdzić, czy Użytkownicy przestrzegają Regulaminu. Proces ten może obejmować w szczególności ocenę, czy działania Użytkowników są zgodne z określonymi postanowieniami Regulaminu. Jedną z kluczowych metod weryfikacji jest nawiązanie bezpośredniego kontaktu z Użytkownikiem, a także dokumentowanie przebiegu tego kontaktu. W ten sposób Spółka stara się zapewnić, że wszystkie działania na jej Platformie są zgodne z ustalonymi zasadami i wytycznymi.
2. Jeśli Użytkownik naruszy Regulamin, Spółka może:
a) upomnieć Użytkownika poprzez e-mail: Jest to pierwszy krok, który nie prowadzi bezpośrednio do zawieszenia Konta Użytkownika lub ograniczenia dostępu do usług, ale informuje o możliwości takich działań w przypadku dalszych naruszeń Regulaminu.
b) wystosować wobec Użytkownika ostrzeżenie za pomocą e-maila: Podobnie jak upomnienie, ostrzeżenie jest formą komunikacji, która sygnalizuje Użytkownikowi konsekwencje dalszego naruszania zasad.
c) Spółka może: 1) tymczasowo ograniczyć dostęp do usług lub funkcjonalności Konta Użytkownika na czas określony lub nieokreślony, 2) zawiesić Konto Użytkownika na czas określony lub nieokreślony, w sytuacji powtarzających się lub poważnych naruszeń, takich jak: a) nieuregulowanie należności przez Użytkownika względem Spółki w terminie 14 dni od zakończenia poprzedniego okresu rozliczeniowego, b) podawanie nieprawdziwych danych kontaktowych, c) nieuprawnione zbycie Konta, d) udostępnianie Konta innym osobom w sposób niezgody z Regulaminem, e) publikacja Oferty, których przedmiotem są Towary, którymi obrót narusza powszechnie obowiązujące prawo, prawa osób trzecich bądź dobre obyczaje, f) publikacja Ofert Towarów zakazanych lub warunkowo dopuszczonych niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, g) naruszenia zasad wystawiania Ofert oraz wytycznych dotyczących sporządzania Ofert, h) rejestracja wielu Kont lub korzystanie z Konta w sposób niezgodny z Regulaminem, i) wysyłanie spamu, j) niski poziom jakościowy sprzedaży (średnia ocena z minimum 10 ocen poniżej 2.5), unikanie płatności opłat lub prowizji, k) naruszenia zasad publikowania ocen i opinii, l) dokonywanie zakupów bez zamiaru finalizacji Transakcji, m) naruszenia zasad dotyczących publikacji Ofert, n) odrzucanie ofert licytantów bez właściwych przyczyn wskazanych w Regulaminie, o) oferowania Towarów w celu innym niż zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży, w szczególności zachęcania Kupujących do finalizowania transakcji poza Platformą, p) Naruszenie innych zasad określonych w § 13 ust. 3, § 13 ust. 4, § 43 ust. 5 oraz § 43 ust. 1 Regulaminu q) brak uzupełnienia danych pomimo wezwania Spółki, w szczególności informacji na podstawie DAC7.
3. Dodatkowo, Spółka może podjąć analogiczne kroki w przypadku, gdy umowa ramowa Operatora Usług Płatniczych z Użytkownikiem zostanie rozwiązana z przyczyn określonych w Regulaminie Operatora Usług Płatniczych.
4. W przypadku zawieszenia Konta Spółka informuje Użytkownika o przyczynach tych działań za pośrednictwem e-maila wskazując przyczyny zawieszenia Konta. Użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji Spółki.
5. Jeśli Użytkownik nie odpowie lub nie dostarczy wyczerpujących wyjaśnień w ramach Sporu dotyczącego prawidłowości wykonania umowy, Spółka może uzależnić korzystanie z usług od potwierdzenia przez Użytkownika wywiązania się z umowy zawartej w wyniku Transakcji.
6. Wynik licytacji, w której uczestniczył licytant, którego Konto zostało zawieszone, jest ustalany zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie dotyczącymi zakończenia licytacji przez Sprzedającego. Jeśli Oferta Sprzedającego jest wystawiona w trybie licytacji Spółka ma prawo zakończyć licytację i przesłać informację o tym do Sprzedającego oraz uczestników licytacji.
7. Użytkownik, którego Konto zostało zawieszone lub na które zostały nałożone ograniczenia funkcjonalności, nie ma uprawnienia ani do rejestracji nowego Konta bez uprzedniej zgody Spółki.
8. Spółka może dokonywać automatycznej lub ręcznej moderacji treści umieszczanych przez Użytkowników na Platformie w przypadku naruszenia Regulaminu, przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub dobrych obyczajów.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?
Skontaktuj się z nami